trader saya sila dapatkan vps dgn harga rm60. depo usd 5k, free vps.
__________________________________________________

di sini kita akan bincangkan tentang strategy. sejak dari dulu aku cuba sampaikan strategy yg aku guna pakai tapi nampaknya sukar difamami oleh ramai client aku...

so, here goes nothing ....
_________________________________________________

akaun induk  

Monday, July 6, 2009



___________________________________________
akaun ni korang kena la depo.
tak dapek doh nak fuel up dari mana2.
depo semampu mungkin. pandai2 la korek dari mana2.
sebaiknya jgn kurang dari usd500. sbb kita nak jaga acc ni jgn sampai loss.
hasilnya sgt kecik sgt.
___________________________________________
aku kasi contoh utk mengurus akaun induk.
modal usd1k, style = long term martingle.
lot permulaan 1sen, setiap profit taking = 1 dolar.
pair, pilih pair kesukaan dan fikirkan pos.

* ingat,
long term ni mesti boleh bertahan walaupun kena market crisis.
___________________________________________
kalau terasa ada duit dan nak mendepo, depo dlm akaun ini sahaja.
jgn depo kat akaun aktif.
akaun aktif cuma guna duit free yg kita jana dari akaun induk ni.

AddThis Social Bookmark Button

Design by Amanda @ Blogger Buster